اسپل لازم برای اتک با هوگ گراز سوار

اتک با هوگ یکی از بهترین نوع از حمله هاست زیرا در آن یک نقشه پاک و بدون دفاعی برایتان باقی میماند که میتوانید با کمترین سربازان آن را سه ستاره کنید. البته عجله نکنید.

هوگ ریدر (گراز سوار)

هوگ ریدر یکی از بهترین و پر استفاده ترین نیرو های بازی است. که بسیاری از کلشر ها برای وار استفاده میکنند. بعضا  دیده شده زمین های قوی با لشکری از هوگ، با خاک یکسان شده اند. تاکتیک ها و نکات بسیاری در باره هوگ ریدر وجود دارد که در مطالب بعدی بطور مفصل به آنها میپردازیم.

http://img2.wikia.nocookie.net/__cb20150114031424/clashofclans/images/thumb/5/54/Hog_Rider_info.png/202px-Hog_Rider_info.png

Hog Rider

Hogrider1 Hogrider3 Hogrider5  
Levels 1 & 2 Levels 3 & 4 Level 5
  • نقاط قوت
  1. هزینه ساخت پایین
  2. زمان نسبتا خوب ساخت
  3. جاگیری نسبتا خوب در کمپ
  4. سرعت بالا
  5. پس از منهدم کردن دفاعی ها ساختمان های دیگر را مورد حمله قرار می‌دهند
  6. قدرت تخریب خوب
  7. حمایت عالی از یکدیگر
  8. پاسخ عالی به اسپل ها
  9. پرش از دیوار ها
  • نقاط ضعف
  1. سلامتی نسبتا پایین
  2. ضعیف بودن در برایر تله ها (با یک تخته فنر تعداد زیادی از بین میروند)
  3. در صورت خالی نکردن کلن حریف و ریخت هوگ ریدر ها شکست سختی می‌خورید.
  4. در لول های پایین ضعیف هستند.
  • جدول اختصاصی هوگ ریدر
لولآسیب بر ثانیهسلامتیهزینه (دارک اکسیر)هزینه ارتقاء (دارک اکسیر)لول لابراتور مورد نیاززمان ارتقاء
1 60 270 40 - - -
2 70 312 45 20,000 5 8 days
3 80 360 52 30,000 6 10 days
4 92 415 58 40,000 6 12 days
5 105 475 65 50,000 7 14 days

 
 با توجه به جدول بالا میتوان فهمید که هوگ 4 که در تال هال 8 به آن دسترسی دارید یکی از قوی ترین سربازان شما خواهد بود.

 

در اتک با هوگ باید توجه داشته باشید دشمن این سرباز بمب های غول پیکر (Giant Bomb) هستند که میتوانند به راحتی همه سربازان را نابود کنند پس توجه داشته باشید به یکباره همه ی سربازان را تخلیه نکنید. و حدالامکان بمب ها را شناسایی و خنثی کنید.

در این نوع حمله هوگ رایدرها که دشمن مورد علاقه شان اهداف دفاعی است به سمت هدف های دفاعی میروند و با نابود سازی آن ها یک نقشه را برای شما حاظر و آماده میکنند.

 

توجه: این سربازان در ابتدای امر با باربارین کینگ و آرچر کویین و هر سرباز دیگری که به آنها حمله کند کاری ندارد و فقط اهداف دفاعی را مورد هدف قرار میدهند. پس مواظب باشید  و حتما از سمت مخالف باربارین کینگ و آرچر کویین حمله خود را آغاز کنید. که وقتی هوگ ها به باربارین کینگ و آرچر کویین میرسند هدف های دفاعی را تماماً منهدم کرده و باربارین کینگ و آرچر کویین را مورد ضرب و شتم قرار دهند.

توجه: هوگ رایدر ها به خاطر سرعت زیادی که دارند از روی ترپ ها و بمب ها رد می شوند و با آن ها به هوا پرتاب نمی شوند، اما اگر آنها را به صورت یکجا و پشت سر هم رها کنید هوگ رایدر اول از روی ترپ رد شده و سپس ترپ به کار می افتد که این امر باعث به هوا پرتاب شدن هوگ رایدر های پشت سر او می شود. به همین دلیل هوگ ها را به صورت خطی و نه پشت سر هم رها می کنند.

دلیل دیگر این کار این است که وقتی شما هوگ ها را به صورت خطی رها میکنید از تمرکز تاور های دفاعی دشمن روی آنها جلوگیری می شود. برای مثال در عکس زیر می بینید که اگر هوگ ها را به صورت یکجا رها میکردیم همه تاور های دفاعی به هوگ ها و قطعاً به هوگ جلو دار حمله میکردند و حتی با وجود اسپل هیل این هوگ ها از بین میرفتند.

توجه: اینفرنو تاور با اتک خود جلوی هیل شدن نیروها را میگیرد. همان طور که در تصویر می بینید سربازانی که در معرض اتک اینفرنو هستند هیل نمی شوند.

پس اینفرنو تاور multiple target (چند تارگت) بزرگترین دشمن هوگ است.

جال است که درعین حال هوگ بزرگترین دشمن اینفرنو تاور single target (تک تارگت) است.

اسپل لازم برای اتک با هوگ گراز سوار

اسپل مورد نیاز برای حمله با این نوع سرباز اسپل شفا دهنده(اسپل هیل) بهترین نوع است زیرا در صورتی که دیدید مشکلی برای این سربازان پیش آمد سریعا از آن استفاده کنید و سربازانتان را قوی تر بنمایید.

اشتباه: برخی افراد برای این نوع اتک ها از هیلر نیز استفاده میکنند ولی باید توجه کنید که ممکن است سریعا توسط ضد هوایی ها مورد اصابت قرار بگیرد و به دلیل سرعت زیاد هوگ ها هیلر ها باید مدام در حال حرکت باشند و زمان کمتری را به هیل کردن سربازان شما مشغول باشند.

دو جاینت نیز با خود همیشه همراه داشته باشید برای بیرون کشیدن نیرو ها از داخل کلن کستل.

 

همیشه همرا با هوگ ها ویزارد و یا ویتچ همراه داشته باشید تا برای تخریب تمام ساختمان ها زمان را از دست ندهید.

 

نکته برای خرفه ای ها: اگر درون کلن کستل دشمن دراگون وجود داشت و اسپل سم همراه داشتید آنرا برای دراگون هدر ندهید و از آن برای کشتن تله های اسکلتی (skeleton Trap) و یا روی کویین و کینگ حریف استفاده کنید.

 

موفق باشید


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: